חזרה לבלוג →

למה לי לחשוב על הגרוע מכל

מניסיוני, אני יודעת לומר לכם שהמודעות של כולנו באשר לעריכת צוואות גבוהה מאוד.

אין שבוע שעובר מבלי שלקוח פונה אלי בבקשה לערוך לו צוואה, לעדכן או לשנות פרט כזה או אחר בצוואה שכבר ערכתי לו.

רובנו מבינים היטב את המשמעות והחשיבות של עריכת צוואות. עצם העובדה שאנחנו עורכים צוואה מעידה הן על המודעות והרצון החד והברור שלנו לשלוט באירוע שיתרחש לאחר לכתנו, והן על הסירוב שלנו לתת לחוק היבש שחל באותם מקרים שאנשים לא הותירו אחריהם צוואה לנהל או לשלוט במה שיתרחש לאחר לכתנו.

וזו הסיבה שבגללה אני לא כותבת לכם היום על צוואות. היום, אני כותבת לכם על ייפוי כח מתמשך, נושא שבעיני יותר חשוב מסיבה אחת פשוטה: הוא אינו במודעות של רובנו.

הסיבה לכך שיפוי כח מתמשך אינו במודעות של רובנו די מובנת, הרי לא מדובר פה בנושא סקסי במיוחד, המחשבה עליו מפחידה וגם הסיכוי שייעשה בו שימוש הוא די קלוש, בייחוד שרובנו מחזיקים במחשבה ש: "לי זה לא יקרה"...

אז אני פה היום בניסיון להפוך את ייפוי הכח המתמשך לנושא מודע וסקסי!

תחשבו על זה כמו על צוואה. כלי שבאמצעותו אתם מביעים את רצונכם. באמצעות "יפוי כח מתמשך" אתם מביעים את רצונכם לגבי מי יהיה זה שיטפל בעניינכם, מתי ובאיזה אופן.

את ייפוי הכח אתם יכולים לבטל או לשנות במידה ולא הגבלתם את האפשרות הזו מלכתחילה.

בנימה אופטימית אאחל לכם שאלו שתסמיכו במסגרת ייפוי הכח המתמשך לא יזכו לכהן בתפקיד הנכסף....

מאמרים מאותה קטגוריה

קצת עליי

יהודית לוי, עורכת דין ונוטריון, בעלת משרד בוטיק מזה 14 שנים ומתמחה בענייני משפחה, גירושין, צוואות, ירושות, הסכמי ממון, הסכמי זוגיות והורות משותפת וייפוי כוח מתמשך. משרדי הוקם לאחר שסיימתי לימודי משפטים בהצטיינות וצברתי ניסיון רב בתחום המשפט ובקיאות רבה בהלכות החדשות במרוץ השנים, תוך ייצוג בכל הערכאות המשפטיות.

חפש לפי תגיות

Feedback
בודק...